Folasaga i le FM Radio Dipole Antenna | FMUSER BROADCAST

I le leitio faasalalau, e mafai ona e iloa lena mea FM dipole antenna e fa'aaogaina i le tele o mea faigaluega. E mafai ona fa'aoga na'o ia pe tu'u fa'atasi ma isi antenna FM e fai ai se laina fa'aantenna. E mafai ona fai mai o le FM dipole antenna o se tasi lea o ituaiga sili ona taua o le FM antenna. O le mea lea, e taua tele le i ai o se malamalamaga faavae o le FM dipole antenna. O lenei tusiga o le a faia se faʻamatalaga autu o le FM dipole antenna mai le faʻaofiina o le FM radio dipole antenna, le faʻavae galue o le FM radio dipole antenna, le ituaiga o dipole antenna, ma le auala e filifili ai le FM dipole antenna sili.

  

Fa'amatalaga Manaia o FM Dipole Antenna

I le tulaga o leitio ma fesoʻotaʻiga, o le FM radio dipole antenna o le faʻaoga sili ona faʻaaogaina ma sili ona faigofie o le FM antenna. O le tele o latou foliga e pei o le upu "T", lea e aofia ai ni taʻavale e lua e tutusa le umi ma fesoʻotaʻi pito i le pito. Ma o loʻo faʻafesoʻotaʻi e uaea i le ogatotonu o le antenna dipole. FM dipole antenna e mafai ona fa'aoga na'o ia pe fa'atupu se fa'aantenna lavelave (e pei ole Yagi antenna). 

  

Antenna dipole leitio FM e mafai ona galue i le HF, VHF, ma le UHF o le alaleo faʻaili. I se tulaga masani, o le a tuʻufaʻatasia ma isi mea faʻaeletoroni e fausia ai se vaega atoatoa. Mo se fa'ata'ita'iga, o le a fa'afeso'ota'i se antenna dipole leitio FM ma se fa'asalalauga fa'asalalauga FM e fausia ai se masini fa'asalalau RF atoa; I le taimi lava e tasi, i le avea ai o se tagata e taliaina, e mafai ona faʻafesoʻotaʻi ma tagata e faʻafeiloaʻi e pei o leitio e fausia ai se RF mauaina atoa meafaigaluega.

  

E fa'afefea ona galue FM Dipole Antenna?

Ua uma ona tatou iloa o le igoa "dipole" o lona uiga o le antenna e lua pou, pe aofia ai le lua taʻavale. FM radio dipole antenna e mafai ona fa'aogaina e fai ma antenna felauaiga po'o le mauaina o antenna. Latou te galulue e pei o lenei:

   

  • Mo le transmitting dipole antenna, pe a maua e le FM dipole antenna se faailo eletise, o le taimi nei o loʻo tafe i taʻavale e lua o le FM dipole antenna, ma o le taimi nei ma le voltage o le a maua ai galu electromagnetic, o lona uiga, leitio ma susulu i fafo.

  • Mo le antenna dipole e mauaina, pe a maua e le FM dipole antenna ia faailoilo leitio, o le galu electromagnetic i le FM dipole antenna conductor o le a faʻatupuina faailo eletise, faʻasalalau atu i masini e mauaina ma faʻaliliu i latou i le leo.

 

 

Latou te galulue i auala eseese, o latou mataupu faavae e tutusa lava, ae o le faagasologa o le liua o faailo e fesuiaʻi.

4 Ituaiga o FM Dipole Antenna
 

FM dipole antennas e masani ona vaevaeina i ituaiga e 4, e iai uiga eseese.

  

Antenna dipole afa-galu
 

O le afa-galu dipole antenna e sili ona faʻaaogaina. E aofia ai ni ta'ita'i e lua ma le umi o le tasi-kuata o le galu e feso'ota'i pito i le pito. Ole umi ole antenna e la'ititi la'ititi nai lo le afa eletise ole galu ile avanoa avanoa. O dipoles afa-galu e masani ona fafaga i totonu. Ole mea lea e maua ai se fa'aoga faigofie e pulea ai le mea e fafaga ai le impedance maualalo.

  

Tele afa-galu dipole antenna
 

E mafai fo'i pe a e mana'o e fa'aoga tele (masani e sili atu i le 3, ma se numera ese) afa-galu antenna dipole. O le antenna lea e ta'ua o le Multi half-wave dipole antenna. E ui lava e fai si ese le faiga o le radiation mai le antenna dipole afa-galu, ae o loʻo galue lelei. E faapena foi, o lenei ituaiga o antenna e masani ona fafaga i totonu, lea e toe maua ai le maualalo o le fafaga impedance.

  

Antenna dipole gaugau
 

E pei ona taʻu mai e le igoa, o lenei ituaiga FM dipole antenna e gaugau i tua. A'o fa'atumauina pea le umi i le va o pito e lua o le afa-umi, e fa'aogaina ai isi ta'avale e fa'afeso'ota'i fa'atasi pito e lua. O sea antenna dipole gaugau e mafai ona maua ai le maualuga o le fafaga fafaga ma lautele bandwidth.

  

Antenna dipole pupuu
 

O le antenna pu'upu'u dipole o se antenna o lona umi e sili atu ona puupuu nai lo le afa-galu, ma o le umi o le antenna e mana'omia e itiiti ifo i le 1/10 o le galu. Ole antenna pu'upu'u pu'upu'u e iai le fa'amanuiaga ole umi ole antenna pu'upu'u ma le fa'alavelave fafaga maualuga. Ae i le taimi lava e tasi, ona o le maualuga o lona teteʻe, o lona galue lelei e sili atu le maualalo nai lo se antenna dipole masani, ma o le tele o lona malosi e faʻaumatia i le tulaga o le vevela.

  

E tusa ai ma faʻasalalauga faʻasalalauga manaʻoga, eseese FM dipole antennas e filifili e faʻafetaui manaoga eseese o faʻasalalauga.

 

Fa'afefea ona filifili le FM Dipole Antenna sili?
 

E tatau ona e mafaufau i mea nei pe a filifilia se FM dipole antenna e fausia ai lau lava leitio.

  

Ole Taimi ole Galulue
 

Ole taimi ole galue ole FM dipole antenna e te fa'aogaina e tatau ona fetaui ma le galue ole FM broadcast transmitter, a leai, e le mafai e le FM dipole antenna ona fa'asalalauina le fa'ailoga masani, lea e mafua ai le fa'aleagaina o masini fa'asalalauga.

  

Lava le malosi aupito maualuga
 

O fa'asalalauga fa'asalalauga FM ta'itasi o lo'o i ai le maualuga maualuga o le mana fa'asalalau. Afai e le mafai e le FM dipole antenna ona tauaveina le mana felauaiga, e le mafai ona galue masani le antenna FM.

  

VSWR maualalo
 

O le VSWR e atagia ai le lelei o le antenna. I se tulaga lautele, o se VSWR i lalo ole 1.5 e talia. Ole maualuga maualuga ole fua fa'atatau ole galu o le a fa'aleagaina ai le transmitter ma fa'ateleina le tau o le tausiga.

    

Faatonutonu
  

Ua vaevaeina antenna leitio FM i ni ituaiga se lua: omnidirectional ma directional. E fuafua ai le itu o le fa'avevela sili ona fa'atotonu. Antenna dipole leitio FM e patino ile antenna fa'alaua'itele. Afai e te manaʻomia se antenna faʻatonu, e tatau ona e faʻaopoopoina se faʻaaliga.

   

O mea taua ia e tatau ona mafaufau i ai i le filifilia o se FM dipole antenna. Afai e te le malamalama pea, faamolemole taʻu mai ia i matou ou manaʻoga, ma o le a matou faʻavasegaina se fofo faʻapolofesa mo oe. Fa'amolemole lagona le saoloto e fa'afeso'ota'i i matou!

  

   

FAQ
 
E fa'afefea ona fa'atatau le umi o le FM dipole antenna?

O nisi antenna dipole e mafai ona fetuunai le taimi faigaluega o le antenna dipole e ala i le fetuunaiga o le umi o le taʻavale. O le umi o le taʻavale e mafai ona faʻatatau i le faʻaogaina o lenei fua faʻatatau: L = 468 / F. L o le umi o le antenna, i futu. F o le taimi manaʻomia, i le MHz.

  

O le a se mea e tatau ona ou gauai i ai pe a faʻapipiʻi FM dipole antenna?

Faʻalogo lelei ile 3 points pe a faʻapipiʻi FM dipole antenna:

1. Fa'apipi'i lau antenna dipole i le maualuga e mafai ai e aunoa ma ni fa'alavelave;

2. Aua ne'i pa'i lau antenna i se mea;

3. Fa'amau lau antenna ma puipui mai vai ma uila.

  

O a ituaiga eseese o antenna FM dipole?

E fa ituaiga autu o FM dipole antennas:

  • Antenna dipole afa-galu
  • Tele afa-galu dipole antenna
  • Antenna dipole gaugau
  • dipole puʻupuʻu 

   

O le a le ituaiga fafaga e sili ona lelei mo antenna dipole? O le fea auala fafaga e sili ona lelei mo antenna dipole?

O le antenna dipole o se antenna paleni, o lea e tatau ai ona e faʻaogaina se fafaga paleni, lea e moni i le teori. Peita'i, e seasea fa'aaogaina se fafaga paleni ona e faigata ona fa'agaioi i totonu o fale ma e fa'atatau i le fa'aili HF. E tele atu uaea coaxial ma balun e fa'aaogaina.

  

iʻuga
 

E mafai e so'o se tasi ona fa'atau se antenna dipole FM ma fa'atutu a latou lava leitio. Pau lava le mea latou te manaʻomia o ni meafaigaluega talafeagai ma laisene talafeagai. Afai e iai fo'i sou manatu e fa'atū sau lava leitio, atonu e te mana'omia se fa'asoa fa'atuatuaina e pei o le FMUSER, ose fa'apolofesa fa'atau mea tau fa'asalalauga. E mafai ona matou tu'uina atu ia te oe pusa ma fofo o masini fa'asalalauga maualuga ma taugofie, ma fesoasoani ia te oe e fa'auma uma le fausiaina ma le fa'apipi'iina o mea faigaluega se'ia mafai uma mea faigaluega ona galue masani. Afai e te manaʻomia le faʻatauina o se FM dipole antenna ma faʻatutu lau lava leitio, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi matou. O tatou uma o taliga!

pine

Faasoa atu lenei tusiga

Maua mea tau maketi sili ona lelei o le vaiaso

Mataupu

    Faatatau Mataupu Faavae o

    fesili

    FAAFESOOTAI MATOU

    contact-email
    fa'afeso'ota'i-logo

    FMUSER INTERNATIONAL GROUP LIMITED.

    Matou te tuʻuina atu i taimi uma a matou tagata faʻatau oloa faʻatuatuaina ma auaunaga faʻapitoa.

    Afai e te manaʻo e faʻafesoʻotaʻi saʻo mai ia i matou, faʻamolemole alu i faafesootai matou

    • Home

      Itulau Amata

    • Tel

      Tel

    • Email

      Email

    • Contact

      fetaui